MEER SALES

Contentmarketing als motor voor je salesfunnel

Klassieke salesmethoden zijn voorbijgestreefd. Zo levert cold calling en pushmarketing niet noodzakelijk meer kwalitatieve leads op. Een lead die jou op een positieve manier leert kennen en dan doelbewust bij je aanklopt, groeit vaker uit tot een loyale klant. Daarom geloven we bij Billycom voluit in de kracht van pullmarketing. Relevante content die je doelgroep inspireert en activeert. Wij bedenken een contentmarketingstrategie die je prospects stap voor stap door de salesfunnel gidst.

Je wilt meer kwalitatieve leads. Billycom boost je sales met een contentmarketingstrategie op maat van jouw doelgroep.

Ik wil meer sales!


We think before we target: zo werkt Billycom

< UNDERSTANDING > Getting started

Wat zijn jouw verwachtingen en salesambities? Op welke cruciale punten in de customer journey heb je ondersteuning nodig? Tijdens een verkennend gesprek brengen we je doelstellingen in kaart en bepalen we de scope van de opdracht.

< KNOWING > Getting insights

Tijd om dieper in te zoomen op je targets en doelgroep(en). We organiseren een interactieve workshop met onze contentstrateeg waarin we je huidige salesfunnel en communicatiekanalen uitgebreid onder de loep nemen.

< GROWING > Getting more leads

Een lead heeft gemiddeld genomen zo’n 7 contactpunten nodig vooraleer die klant wordt. We stellen een battle plan op om meer kwalitatieve leads te genereren en zorgen voor een logische salesfunnel. Het resultaat is een 3D-contentplan met een helder overzicht van je timing, doelgroepen en communicatiekanalen. Woord voor woord kom je dichter bij nieuwe klanten.

Meer kwalitatieve leads?

MEER SALES

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x