Breaking: nieuwe branding, nieuwe positionering.

Om iedereen meteen gerust te stellen, onze naam blijft dezelfde: Billycom blijft Billycom. Maar de opmerkzame bezoeker zal al gemerkt hebben dat onze website een totale make-over kreeg. En dan hebben we het niet alleen over de look and feel … Niemand die daar beter over kan vertellen dan onze founder Petra Meeus. Wij namen de rol van interviewer voor één keer van haar over en vroegen haar de nieuwe ambities van Billycom toe te lichten.

The word is out, Billycom heeft een nieuwe branding. Proficiat!

“Klopt, we hebben een prachtig nieuw logo, maar we hebben óók een nieuwe positionering. We evolueren van een copywritingbureau naar een contentmarketingbureau. Bedrijven willen niet alleen professionele teksten maar ze willen ook een hogere reach halen met hun content. Dat vraagt om een andere, meer strategische marketingaanpak.”

Wat kunnen bedrijven van het nieuwe Billycom verwachten?

“Eigenlijk bieden wij onze klanten het marketing-as-a-service-model aan. Concreet ondersteunen we bedrijven bij alle aspecten van hun marketing: van scan tot strategie naar contentcreatie en consultancy. Altijd vanuit een helikopterview. Wij schuiven aan tafel met hr- en salesteams om hun challenges te vertalen naar marketingdoelstellingen, zoals het opzetten van targetcampagnes en het optimaliseren van de employee of client journey bijvoorbeeld.”

Vanwaar kwam die ambitie om een andere weg in te slaan?

“Eigenlijk kwam de vraag vooral van de klanten zelf. Wanneer we bijvoorbeeld de website hadden geschreven, was socialmediamarketing vaak een logische, volgende stap. En dan denk je automatisch na over een strategie. Een sporadisch postje over je teambuilding of afterwork is fijn voor je volgers, maar wat wil je er uiteindelijk mee bereiken? Dat is de vraag die telt. De voorbije jaren hebben we daar de nodige tools en expertise in ontwikkeld. Nu is het tijd voor de volgende stap!”

Wat zit er volgens jou achter die toegenomen vraag van klanten? 

“Voor veel bedrijven staat contentcreatie ergens onderaan het to-dolijstje of er is geen plan om de social media professioneel aan te pakken. Ook de war for talent speelt een belangrijke rol. Niet alleen klanten maar ook sollicitanten kijken met een digitale bril naar je bedrijf en vormen dan hun oordeel: wil ik daar werken of niet? Jouw online imago moet een verlenging zijn van je bedrijfs-DNA. Social media is geen keuze, maar een new way of living. Bij sales-, hr- en marketingteams is er dus meer dan ooit een sense of urgency om mee op de kar te springen.”

Hoe maak je online het verschil?

“Door authentiek te zijn. De nieuwe generatie kiest voor bedrijven die met hun waarden matchen. De connectie met het bedrijf is het belangrijkste keuzecriterium geworden. Vandaar dat je de vertaalslag moet kunnen maken van de visie, missie en expertises in je bedrijf naar buiten toe. Dat kan met video’s, testimonials, blogs, whitepapers, klantencases, … Contentcreatie dus.”

En hoe kan je nog authentiek communiceren in een wereld die alsmaar meer gestuurd wordt door AI?

“Ik krijg daar regelmatig vragen over: ben je niet bang om vervangen te worden door een chatbot? In mijn vorige blog heb ik de test gedaan. Het is inderdaad impressionant dat een chatbot op enkele minuten tijd een heel contentplan in elkaar bokst, maar ik geloof niet dat een ChatGPT ooit de feeling van je bedrijf kan vatten. Denk aan je tone of voice, visuals, blogs, socialmediacontent, … Alles moet kloppen. Waar een chatbot zich vooral baseert op feitelijke informatie, richten wij ons op content die inspireert en activeert. Maar dat betekent niet dat AI geen interessante researchtool kan zijn, natuurlijk. Ook voor ons trouwens. (lacht)

Wat is de job to be done voor Billycom?

“Bedrijven willen gehoord, gezien en begrepen worden. Dat betekent niet noodzakelijk dat je de hipste vogel in de sector moet zijn, zolang je bedrijf maar een bepaalde eigenheid uitstraalt. Je content moet een spiegel zijn van je bedrijfscultuur. Dat is onze missie.”

Vandaar ook de slogan ‘challenging content’?

“Ja, ik ben zeer blij met die slogan, het resultaat van een geslaagd brandingtraject met BOEM agency. ‘Challenging’ slaat op de uitdagende sectoren en doelstellingen waar we graag onze tanden in zetten, en ‘content’ omdat content onze key driver is. Elke content creator in ons team is gespecialiseerd in een sector zodat we precies weten wat er speelt en we altijd goede benchmarks hebben.”

We hebben het even opgesnord, in je allereerste blog - 8 jaar geleden - zei je het volgende over communicatie: “The art of communication is to be authentic. Be yourself, no matter what they say.” Dat is alvast onveranderd gebleven.

“Grappig! Die laatste zin komt uit één van mijn lievelingsliedjes van Sting, Englishman in New York. Je moet altijd de beste versie van jezelf zijn. Wees fier op je bedrijfscultuur en nog belangrijker, breng het naar buiten. Cultuur is de grootste constante in je bedrijf, zelfs na een nieuwe positionering.”

En zo eindigen we mooi waar we begonnen zijn: Billycom blijft Billycom. Wij voelen alvast de vibe, Petra. Ready for the next challenge!

Breaking: nieuwe branding, nieuwe positionering.

SEO in het AI-tijdperk

Maakt AI een einde aan traditionele zoekmachineoptimalisatie? No way! Ook in de wereld van chatbots, generatieve AI en short video is er meer dan ooit plaats voor Search Engine Optimization (SEO). Billycom lijst drie opportuniteiten op om AI in te zetten voor je searchstrategie.

Lees meer

Vrouwelijke Ondernemer van het Jaar. And the winner is...

Op een dappere dinsdag rolt het mailtje van Webhero binnen dat onze founder Petra Meeus laureaat is voor de Webhero Awards 2024 in de categorie 'Vrouwelijke Ondernemer van het Jaar'. Ze kruipt in haar pen voor een persoonlijke recap van 9 jaar Billycom.

Lees meer

De tone of voice bepalen van je bedrijf

Sterke brands communiceren met een consistente klankkleur die volledig in lijn ligt met hun DNA. Maar hoe bepaal jij jouw ideale tone of voice? Billycom ontwikkelde over de jaren een vierdelig model, gebaseerd op Insights Discovery. Waar zet jij de naald?

Lees meer

Hoe vuur je de twaalfde man van je marketingteam aan?

Je bedrijf bulkt van potentiële brand ambassadors. Door hen als een wezenlijk onderdeel van je marketingstrategie in te zetten, reiken je berichten tot ver buiten je eigen netwerk. Maar hoe motiveer je die ambassadeurs van je bedrijf om hun ervaringen met de buitenwereld te delen? Wij delen alvast enkele tips!

Lees meer

Strategische communicatie bij overnames

Een overname bekendmaken, draait om de juiste boodschap, op het juiste moment. Én aan de juiste doelgroep, zou collega Sophie Verreyken er nog aan toevoegen. In deze blog neemt ze je mee op een crash course strategische communicatie voor, tijdens en na een overname. Buckle up!

Lees meer

Trending hacks voor IT-recruitment

De vacature is voorbijgestreefd. Volgens de laatste cijfers van Stabel ligt de vacaturegraad nergens zo hoog als in de IT-sector. Voor elke 100 openstaande IT-vacatures blijven er grofweg 8 stoelen leeg. Billycom helpt je voorbij de vactures te kijken en zet je op weg met enkele effectieve employer branding-hacks.

Lees meer

Vandaag start mijn voorzitterschap...

En ik mag het nu officieel aankondigen! Voka Vlaams-Brabant lanceert in september een netwerk voor vrouwelijke kmo-eigenaars of bedrijfsleiders. Of ik voorzitter wou worden van dit nieuwe initiatief? Graag, maar dan wel met een duidelijke missie en visie. Samen ondernemen, samen groeien, om het met de slogan van Voka te zeggen.

Lees meer

The war for keeping talent: 4 onboardingtips

Weinig ‘eerste keren’ die zo spannend zijn als de allereerste werkdag. En dat geldt ongetwijfeld ook voor alle schoolverlaters die straks hun carrière in jouw bedrijf starten. Toch blijkt een kwart van de starters al na één jaar hun werkgever te verlaten. Wie vandaag in een krachtig pre- en onboardingtraject investeert, maakt het verschil. Een goede voorbereiding is het halve werk. De eerste stap? Deze blog lezen!

Lees meer

De sollicitant als klant: 3 contenttips voor een straffe candidate journey!

Onaangename sollicitatie-ervaringen vergeet je niet snel. Je krijgt maar geen reactie op je sollicitatiebrief of voelt jezelf een nummertje. Maar een positieve candidate experience zindert na! Daarin schuilt een grote kans voor elk bedrijf. Billycom biedt hands-on communicatietips voor een onvergetelijke candidate journey.

Lees meer

Juridisch vakjargon in klare taal: Sofie Demeyer aan het woord

Juridische teksten vertalen naar mensentaal, mét respect voor het vakjargon: dat is wat de legal copywriters bij Billycom doen. We gingen op zoek naar iemand met dezelfde missie. Insert Sofie Demeyer, 18 jaar gerechtsverslaggever bij VRT en nu woordvoerder van Advocaat.be. Lees hier haar interview.

Lees meer

Onze takeaways van And& Connect

Lifting Trailblazers. Met deze baseline beloofde het And& Connect festival een hoogmis te worden voor start-ups and scale-ups in Vlaanderen. Billycom was erbij en brengt verslag uit met enkele interessante takeaways.

Lees meer

4 red flags voor legal & finance recruitment

The war for talent is on. Zeker in de juridische en financiële sector! Zet jij als kantoor volop in op (online) recruitment, maar slaag je er niet in om je vacatures in te vullen? Dan maak jij je misschien schuldig aan één van deze rekrutering faux-pas. Legal copywriter Ellen gidst je erdoor heen!

Lees meer

Lost in Google? 3 SEO-tips voor de financiële en juridische sector.

Van Google tot Bing: hoog scoren in zoekmachines is dé manier om (digitaal) gevonden te worden. Maar hoe geraak je op die eerste pagina? Hoewel het Google-algoritme een goed bewaard geheim blijft, delen wij enkele SEO-tips en -tricks die je in de rangschikking laten stijgen. Lees verder!

Lees meer

Copywriter of ChatGPT? We doen de test!

ChatGPT is ‘the talk of the town’. Deze charmante chatbot tovert in enkele seconden een perfecte tekst uit zijn open AI-hoed. Hebben wij binnenkort nog een job als copywriter? Founder Petra doet de ChatGPT-test.

Lees meer

Billy solliciteert. Haal versterking in huis met een marketingconsultant.

Een ervaren marketingconsulant nodig voor copywriting, contentstrategie, employer branding en socialmediamarketing? Billy solliciteert!

Lees meer

Vier videoprojecten die scoorden met employer branding

Inzetten op employer branding doe je met video. En dat hebben deze klanten van Billycom helemaal begrepen! Video-editor Tim geeft je een selectie uit onze topcases.

Lees meer

In toga op TikTok? Think again. Met deze 4 contentmarketingtrends scoor je als advocatenkantoor

Hoe bouw je als advocatenkantoor een professioneel én persoonlijk online imago op? Legal copywriter Ellen geeft je 4 tips om als legal professional te scoren met content.

Lees meer

You’ve got mail. E-mailmarketing voor legal professionals

E-mailmarketing is een effectieve tool om je bedrijf op de kaart te zetten. Legal copywriter Lara vertrekt vanuit drie misvattingen rond e-mailmarketing voor legal professionals en legt uit hoe je ermee omgaat.

Lees meer

Billy goes BAM: 8 marketingtrends voor 2023

Marketing evolueert razendsnel. Billycom volgt de tendensen in het marketinglandschap op de voet en is steeds op zoek naar de nieuwste inzichten. Geen betere plaats om bij te leren, dan op het BAM Marketing Congress!

Lees meer

Ondernemen is high energy!

Bloovi, dé nieuwswebsite voor de digitale sector, nodigde Petra uit voor een interview. Het werd een boeiende babbel over business, investeringen, dromen, high heels en high energy ... Lees even mee!

Lees meer

Billy met Bloovi in Dubai

Met 100 Belgische ondernemers naar de wereldtentoonstelling in Dubai? Count me in! Expo Dubai 2020, Burj Khalifa, jeepsafari in de woestijn, friet met stoofvlees, ... Een undercover verslag van Billy voor Bloovi.

Lees meer

Employer branding: 6 inspirerende tips

Er prijken tal van vacatures op je website, maar de verwachte reacties blijven uit? Met sterke employer branding zet je jouw werkgeversmerk kracht bij! In een artikel voor Bossy Magazine deelt Petra enkele praktische tips.

Lees meer

Billy Babbel 20.0 | Time to shine

Exclusief: Petra heeft voor Billycom al meer dan 500 ondernemers geïnterviewd, maar deze keer beantwoordt ze zelf de vragen voor Bossy Magazine. In het nieuwste Time Issue benadrukt onze Billy-boss waarom het precies nu 'time to shine' is als onderneemster.

Lees meer

Billy Blog 22.0 | 4 voorbeelden van sterke personal branding

Als ondernemer ben je achter de schermen in de weer om je business te doen groeien. Maar af en toe uit de schaduw treden, is minstens even belangrijk. Wij zetten 4 zaakvoerders stevig in de markt met ijzersterke copy.

Lees meer

Billy Babbel 19.0 | Een dag in het leven van Anouk

Leads bellen, offertes opstellen, opdrachten inplannen, facturen uitsturen … Projectmanager Anouk combineert een boeiende job met een schattige peuter én een Duitse herder. Een exclusieve kijk in haar werkdag!

Lees meer

Billy Babbel 18.0 | In bad met Billy ...

We zitten allemaal in hetzelfde bad. Een veel te lauw bad, gevuld met veel te kleine coronabubbels. We lopen (of wandelen!) deze race samen, zonder dat de finish in zicht is. Het lukt wel, meestal toch ...

Lees meer

Billy Blog 21.0 | Ontdek de Billy-studio

De Billy-studio in Heverlee knettert en knispert. Cosy corners, professioneel bureaumateriaal, handige flipchart, hippe planten, high-end smart-tv ... Alles om je videoverhaal stevig vorm te geven. Take a look!

Lees meer

Billy Babbel 17.0 | Een dag in het leven van Ellen

Eerlijk toegegeven, een werkdag in volle lockdown valt niet te vergelijken met wat we in normale tijden gewend zijn. Maar Billy Ellen bewijst dat ze ook in een kleine wereld inspiratie en ritme vindt. Crisis brengt creativiteit! Volg hier haar werkdag in coronatijden.

Lees meer

Billy Babbel 16.0 | Corona confessions

Verplicht telewerken tijdens de lockdown? De Billy’s organiseerden zich voorbeeldig virtueel. Maar achter de schermen ging het er soms helemaal anders aan toe ... Enkele corona confessions van het Billy-team!

Lees meer

Billy Blog 20.0 | Van codes naar content: 4 straffe IT-projecten uit Billycoms contentstudio

Jouw bedrijf bruist van expertise en is 100% mee met de digitale golf! Maar spreekt je doelpubliek dezelfde (digi)taal? Door helder te communiceren, bereik je niet alleen meer klanten, maar blijft je boodschap ook beter hangen. Enkele voorbeelden à la Billycom? Die vind je hier!

Lees meer

Billy Blog 19.0 | Creatieve schrijfprojecten in coronatijden

Creative copywriting vanuit onze home office? Tijdens de coronaperiode schreef Billycom tal van blogs, e-books, flyers en socialmediaposts. Check it out!

Lees meer

Billy Blog 18.0 | Wat is employer branding?

In de war for talent is het als bedrijf niet evident om het juiste profiel aan te trekken én te behouden. Straf talent strikken? Je bedrijfsidentiteit boosten? Employer branding versterkt je positie als werkgever, zowel binnen je team als in de zoektocht naar nieuwe kandidaten. Get started!

Lees meer

Billy Blog 17.0 | 5 tips om talent aan te trekken

De juiste sollicitanten die spontaan bij jou aankloppen? Geschikte profielen die zich helemaal herkennen in je merk en bedrijfscultuur? Dat kan ... als je employer branding op punt staat. Met deze 5 tips trek jij moeiteloos de juiste talenten aan.

Lees meer

Billy Babbel 15.0 | Passion driven of process driven?

Wat hebben verjaardagskaarsjes, een nietjesmachine, timetracking, mutsen en Ibiza met elkaar gemeen? Het pittige relaas van 5 jaar Billycom.

Lees meer

Billy Blog 16.0 | Copywriting in coronatijden

SEO copywriting vanuit onze home office? Bring it on! Tijdens de coronaperiode realiseerde Billycom verfrissende webcopy voor diverse klanten en sectoren. Start!

Lees meer

Billy Babbel 14.0 | Online teambuilding deluxe!

Online is the new normal. We zoomen alsof we nooit iets anders gedaan hebben. We slacken de hele dag door om elkaar op de hoogte te houden. We bellen, mailen, schrijven én netwerken vanuit onze home offices. Hard work? YES! Hard play? NO! En dus haalde ik alles uit de virtuele kast voor onze allereerste online teambuilding deluxe.

Lees meer

Billy Babbel 13.0 | Een dag in het leven van Tim

There’s a new kid in town! We waren dan ook erg nieuwsgierig naar de gewoonten en gebruiken van onze nieuwe Billy Tim. Draagt hij pantoffels op kantoor? Drinkt hij Fristi tijdens de lunch? Neemt hij de krant mee naar de wc? Hij gaf ons alvast een sneak peek van een doorsnee dag bij Billycom.

Lees meer

Billy Blog 15.0 | Business op blote voeten

Communiceren tijdens quarantaine? Niet evident, maar een must! Petra gunt je een blik achter de schermen van haar home office en vertelt je precies hoe je als bedrijf on top of things blijft gedurende de coronacrisis.

Lees meer

Billy Blog 14.0 | Positief plan in coronatijden

Alhoewel onze pennen virusvrij zijn, heeft het coronavirus ook z'n effect op de business van Billycom. De gaten in onze agenda creatief invullen met eigen copy? Yep, zo zijn we dan! Hoe cool zou het zijn als we nu onze wilde droom najagen en een magazine in elkaar boksen? Zo gezegd, zo gedaan!

Lees meer

Billy Babbel 12.0 | Stagiaire Hilke aan Billy-boord

Ze kwam, ze schreef en ze overwon! Onze stagiaire Hilke Van Nuffelen heeft enkele weken meegedraaid in het Billy-team en maakte indruk met haar schrijftalent. Ook tijdens de coronacrisis bleef ze veilig en virusvrij om ons te ondersteunen. Lees hier haar 'stageverslag'.

Lees meer

Billy Babbel 11.0 | De favoriete lectuur van de Billy's

Als copywriters zijn wij trouwe lezers en kunnen wij ons volledig verliezen in een goed boek. Maar daar blijft het niet bij. Ontdek hier onze guilty reading pleasure.

Lees meer

Billy Blog 13.0 | Een zeemzoete liefdesbrief schrijven doe je zo

Niets zo romantisch als een liefdesbrief schrijven. Heerlijk old school! Krijg je de vlinders maar moeilijk op papier gevat? Voor één keer geeft Billycom geen professionele, maar relationele schrijftips.

Lees meer

Billy Babbel 10.0 | Mindful business

Ik ben een meesterplanner. Ik eet to-dolijstjes voor ontbijt, lunch en diner. Het is zaterdagochtend en mijn meesterbrein heeft een plannetje ...

Lees meer

Billy Blog 12.0 | Een zondagochtend bij Billycom

Ondernemers Myriam Laporte en Walter Vanhese sloegen de handen in elkaar, scanden hun netwerk en organiseerden Business Builders for Beauty, Wellness & Hair op zondag 17 november. Een workshop die beautyexperts een duwtje in de rug geeft. Of Billycom copytips wou delen? Natuurlijk!

Lees meer

Billy Blog 11.0 | Billycom schrijft vacatures met impact

Als bedrijf is het niet eenvoudig om nieuwe collega's aan te werven. Hoe kan je mensen overtuigen dat jouw onderneming dé geschikte werkplek is? Door je storytelling door te trekken in je vacature!

Lees meer

Billy Babbel 9.0 | Het verhaal achter onze nieuwe branding

Dinsdag 1 oktober 2019 om 9 uur. Met een gezonde dosis spanning drukten we op de publiceerknop. De nieuwe Billy-branding wordt de wijde wereld ingestuurd. Billycom 2.0 is ready for take-off!

Lees meer

Billy Babbel 8.0 | Wat hebben een jurist en een copywriter gemeenschappelijk?

Ongepland, een tikkeltje tricky, en behoorlijk wat zin voor avontuur: na bijna acht jaar met mijn neus in de wetboeken koos ik voor een job als copywriter. Spannend? Absoluut! Met een waterdicht gameplan en mijn ogen op de horizon kruiste mijn pad dat van Billycom.

Lees meer

Billy Blog 10.0 | 4 eenvoudige tips voor meer leads

Meer leads generen? Je hoeft er geen technische kunsten voor uit te halen! Met deze vier eenvoudige teksttips tover je je websiteleads in no time om naar conversies.

Lees meer

Billy Babbel 7.0 | Billy’s out of office

Een teambuilding met de Billy’s, dat is veel girl power, een flinke dosis creativiteit, een streepje glamour & glitter en een badass attitude. Lees even mee…

Lees meer

Billy Blog 9.0 | Juf Billy in actie

Of we een 4-delige lessenreeks wilden geven over copywriting en content marketing voor een selecte groep UNIZO ondernemers? We waren meteen enthousiast en goten onze expertise in een strak lesprogramma.

Lees meer

Billy Babbel 6.0 | Ben ik verslaafd?

Is een verslaving een verslaving wanneer je er handig gebruik van maakt op je job? No worries! Ik verstop géén gin in mijn bureaulade bij Billycom. (Al ben ik stiekem benieuwd welke schrijfsels dat zou opleveren.)

Lees meer

Billy Babbel 5.0 | Learnings na 2 maanden bij Billycom

Mijn eerste 2 maanden als Billy kort samengevat? Veel koffie, blogs over fluweel behangpapier, nieuwsbrieven over basketbal en enkele belangrijke Billy-lessen...

Lees meer

So Billy 1.0 | Onze zeemzoete nieuwjaarsbrief

We wensen jou een jaar waarin je onderneming bloeit als nooit tevoren, waarin je fris en fruitig opstaat bij elk ochtendgloren. Een jaar waarin je niet enkel aan jouw conditie werkt, maar ook de positie van jouw bedrijf versterkt.

Lees meer

Billy Blog 8.0 | Zin in een WAT-relatie?

Om met Billycom te werken, hoef je (gelukkig) niet links of rechts te swipen voor een ideale match. Een WAT-relatie staat voor Working Apart Together, omdat het fijn is om met jou als vaste klant te werken. Our secret 'date' starts here...

Lees meer

Billy Blog 7.0 | Anonieme ondernemers

Wil jij als ondernemer niet langer anoniem blijven? Lees hier echte cases van echte klanten.

Lees meer

Billy Blog 6.0 │ Zuurstof in de zomer

Na een jaar van rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan is het tijd om nieuwe zuurstof te tanken.

Lees meer

Billy Blog 5.0 | Meer klanten door sterke teksten

Wil jij als ondernemer meer kliks, likes, shares en leads binnenhalen? 3 gouden tips om je nieuwe en trouwe klanten nieuwsgierig te maken…

Lees meer

Billy Babbel 4.0 | Mijn eerste Billy jaar en zoveel gekke plannen en stiekeme dromen later...

Welke checks heb jij het afgelopen jaar afgevinkt op jouw bucketlist?

Lees meer

Billy Babbel 3.0 | Mijn eerste keer...

En ie-de-reen verklaarde me een beetje gek...

Lees meer

Billy Babbel 2.0 | Later als ik groot ben…

Je bent nooit te oud om grote meisjesdromen te realiseren...

Lees meer

Billy Babbel 1.0 | Burgertrutje

Die dag was ik in de Colruyt en gebeurde er dit...

Lees meer

Billy Blog 4.0 | Zelf jouw website schrijven?

Zelf een website schrijven die interessant is voor jouw prospects én voor Google? Start met een goede voorbereiding en deze 10 tips van ervaren copywriters.

Lees meer

Billy Blog 3.0 | De web-reflex

Googelen is voor 95% van de mensen een tweede natuur geworden. Dat is de realiteit. Daarom is het noodzakelijk om je aanwezigheid op het ‘world wide web’ te verzorgen. Hoe zit het met jouw web-reflex?

Lees meer

Billy Blog 2.0 | Blue in business

Hoe vind je als startende ondernemer nieuwe klanten? Billycom testte verschillende formules uit van recepties tot ontbijtsessies, van Voka tot Sofia, van BNI tot het Officenter. In januari scoorde Billycom net geen 100 naamkaartjes. Mooi, maar hoeveel leads heeft dit concreet opgebracht?

Lees meer

Billy Blog 1.0 | Welkom!

Mijn website is een maand online, dus hoog tijd voor de volgende stap: de lancering van mijn Billy Blog. Ik schrijf graag, vooral in mijn hoofd. Aangezien de iBrain nog niet ontwikkeld is, schrijf ik mijn hersenspinsels hier neer om ze te delen met mijn Billy Fans.

Lees meer

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x