Onze takeaways van And& Connect

Lifting Trailblazers. Met deze baseline beloofde het And& Connect festival een hoogmis te worden voor start-ups and scale-ups in Vlaanderen. Jonge ondernemers kregen letterlijk en figuurlijk een podium om te pitchen, ervaren CEO’s deelden hun best practices in inspirerende keynotes en investeerders kwamen veelbelovend talent spotten. Een goed gevuld programma, gekruid met een streepje kunst, want M Museum Leuven was the place to be. Billycom was erbij en brengt verslag uit met enkele interessante takeaways.

02.05.2023 | ENTREPRENEURSHIP

Burgemeester Mohamed Ridouani trapte het festival af in Het Depot met een krachtige boodschap voor ondernemend Leuven. Er wordt flink geïnvesteerd in de ontwikkeling van nieuwe businesssites, onder meer in Arenberg, aan de Vaart en in Leuven Noord. De connectie met KU Leuven, spin-offs en innovatieturbo’s zoals imec zet Leuven op de internationale kaart.  

“Leuven is the city with the smartest number of square meters in the country as it is packed with students, start-ups, spin-offs and entrepreneurs.” – Mohamed Ridouani

Naast pittige pitches van Buvana Lefevre (Alari) en de winnares van de Womed-award Maura Nachtergaele (PayFlip) mochten we delen in het succesverhaal van twee ondernemers pur sang. Jan Verlinden haalde een familierecept om limonade te maken vanonder het stof en blies Ritchie nieuw leven in, mét succes. De Belgische ondernemer Philip Inghelbrecht was de co-founder en het brein achter de Shazam-app, een echte innovatie die gelanceerd werd in de goede oude Nokia-tijd. Jaren later, met de opkomst van de smartphone, veroverde Shazam zo maar eventjes de hele wereld.

“Dreaming is easy, but executing is much harder. So, focus on the really hard stuff, and you will improve.” – Philip Inghelbrecht

03.05.2023 | INNOVATION

Na een lekkere latte macchiato in Barbóék waren we klaar voor de eerste keynote van de dag: “Boost je sales met een strategische mindset”. Michael Humblet deelde zijn inzichten (of waren het eerder geheimen?) om succesvol te verkopen. Koude prospectie werkt zelden en paid ads zijn een shortcut naar tijdelijke aandacht. Zijn gouden tip: investeer in elke touchpoint van de customer journey. Analyseer de vragen en noden van je klant en beantwoord ze met waardevolle content. We like!

“Sales is simple! It’s all about trust, thought leadership, expertise-based relationships, brand awareness, … To achieve that, you have to build your own content machine!” – Michael Humblet

Een perfecte warming-up voor de volgende keynotes van Jeroen Baert (wetenschapscommunicator en comedian), Maarten Serneels (Celestial Group), Samuel Eggermont (OG Studio) en Maurice Engelen (Praga Khan). De buzzwords vlogen in het rond en brachten ons op het puntje van onze stoel. Zijn AI, NFT’s, Web3, blockchain, Metaverse en Metastars een hype of realiteit? Grote merken experimenteren alvast volop om nieuwe metamarkten aan te boren en artificiële intelligentie te introduceren in hun business. Deze early adaptors begrijpen wat deze nieuwe economische modellen kunnen opleveren, en welke marketingbudgetten ze zullen moeten inzetten.

“A metaverse is an autonomous, persistant virtual 3D-world in which we can make a sensory connection to let our avatar communicate and create with other users.” – Jeroen Baert 

“Web3 is the next generation of the internet, built upon decentralized networks that enable digital ownership.” – Samuel Eggermont

Ter afsluiting lopen we nog even binnen in de break-out room om enkele start-up pitches mee te pikken. We stonden versteld hoe jonge ondernemers de vele innovaties rond solar energy, waste reduction, green mobility, … fijntjes weten te vertalen naar commerciële toepassingen. De toekomstig ziet er niet alleen rooskleurig uit, maar zonder twijfel ook veel groener.

04.05.2023 | SUSTAINABILITY

Na een verkwikkende nachtrust waren we terug op post voor dag 3 van And& Connect. Bas van Abel (Fairphone) en Gert Linthout (Ray & Jules) bouwden een business uit in een extreem competitieve en verzadigde markt, maar wel vanuit een ecologische gedachte. Een duurzame smartphone op de markt brengen in een wereld waar Apple dé koning is? Een eerlijke koffieketen creëren, CO2-neutraal en 100 % op zonne-energie? Bas en Gert did it, en zonder enige voorkennis nota bene. Inspirerende verhalen van moedige ondernemers.

“Innovative ideas do not come from the business itself. Disrupters change existing businesses, because they push boundaries without fear. Naivety creates opportunity.” – Bas van Abel

Klaar voor een scheutje Growth Marketing? Nicholas D’hondt (Upthrust) serveerde een stevige cocktail van marketing en data. Analyseren, experimenteren, prioriteren, testen, meten, bijsturen … and repeat. Marketing blijft een uitdagende sector waarin de spelregels bijna dagelijks veranderen. We noteerden ijverig enkele tips & tricks die we zeker zullen toepassen.

“Growth marketing is a process of rapid experimentation across marketing channels and product development to identify the most efficient ways to grow a business.” – Nicholas D’hondt

Tijdens het laatste panelgesprek over de groei van een B2C-onderneming deed KU Leuven professor in Persuasion and Marketing Communication Tim Smits vele wenkbrauwen optrekken met zijn inzichten rond advertising. Goede marketing is meer dan alleen paid advertising, het is de som van budget, tijd en strategie. Het is relevance over reach, zeker voor start-ups. Niets dat wij nog niet wisten, natuurlijk.

Wij keerden terug naar de Billy Office met nieuwe ideeën en verfrissende inzichten. Volgend jaar komen we zeker terug!

Onze takeaways van And& Connect

29/02 Billycom webinar: marketingmusts voor legal & finance

Hoe trek je het juiste talent voor jouw kantoor aan? Hoe breng je de expertise van je team op een professionele manier naar buiten? Wat zijn in 2024 de marketingtrends voor legal & finance professionals? Daar ontdek je tijdens ons webinar op 29/02 het antwoord op!

Lees meer

Hoe vuur je de twaalfde man van je marketingteam aan?

Je bedrijf bulkt van potentiële brand ambassadors. Door hen als een wezenlijk onderdeel van je marketingstrategie in te zetten, reiken je berichten tot ver buiten je eigen netwerk. Maar hoe motiveer je die ambassadeurs van je bedrijf om hun ervaringen met de buitenwereld te delen? Wij delen alvast enkele tips!

Lees meer

Strategische communicatie bij overnames

Een overname bekendmaken, draait om de juiste boodschap, op het juiste moment. Én aan de juiste doelgroep, zou collega Sophie Verreyken er nog aan toevoegen. In deze blog neemt ze je mee op een crash course strategische communicatie voor, tijdens en na een overname. Buckle up!

Lees meer

Trending hacks voor IT-recruitment

De vacature is voorbijgestreefd. Volgens de laatste cijfers van Stabel ligt de vacaturegraad nergens zo hoog als in de IT-sector. Voor elke 100 openstaande IT-vacatures blijven er grofweg 8 stoelen leeg. Billycom helpt je voorbij de vactures te kijken en zet je op weg met enkele effectieve employer branding-hacks.

Lees meer

Vandaag start mijn voorzitterschap...

En ik mag het nu officieel aankondigen! Voka Vlaams-Brabant lanceert in september een netwerk voor vrouwelijke kmo-eigenaars of bedrijfsleiders. Of ik voorzitter wou worden van dit nieuwe initiatief? Graag, maar dan wel met een duidelijke missie en visie. Samen ondernemen, samen groeien, om het met de slogan van Voka te zeggen.

Lees meer

Breaking: nieuwe branding, nieuwe positionering.

De opmerkzame bezoeker zal al gemerkt hebben dat onze website een totale make-over kreeg. En dan hebben we het niet alleen over de look and feel … Niemand die daar beter over kan vertellen dan onze founder Petra Meeus. Wij namen de interviewstok voor één keer van haar over en vroegen haar de nieuwe ambities van Billycom toe te lichten.

Lees meer

The war for keeping talent: 4 onboardingtips

Weinig ‘eerste keren’ die zo spannend zijn als de allereerste werkdag. En dat geldt ongetwijfeld ook voor alle schoolverlaters die straks hun carrière in jouw bedrijf starten. Toch blijkt een kwart van de starters al na één jaar hun werkgever te verlaten. Wie vandaag in een krachtig pre- en onboardingtraject investeert, maakt het verschil. Een goede voorbereiding is het halve werk. De eerste stap? Deze blog lezen!

Lees meer

De sollicitant als klant: 3 contenttips voor een straffe candidate journey!

Onaangename sollicitatie-ervaringen vergeet je niet snel. Je krijgt maar geen reactie op je sollicitatiebrief of voelt jezelf een nummertje. Maar een positieve candidate experience zindert na! Daarin schuilt een grote kans voor elk bedrijf. Billycom biedt hands-on communicatietips voor een onvergetelijke candidate journey.

Lees meer

Juridisch vakjargon in klare taal: Sofie Demeyer aan het woord

Juridische teksten vertalen naar mensentaal, mét respect voor het vakjargon: dat is wat de legal copywriters bij Billycom doen. We gingen op zoek naar iemand met dezelfde missie. Insert Sofie Demeyer, 18 jaar gerechtsverslaggever bij VRT en nu woordvoerder van Advocaat.be. Lees hier haar interview.

Lees meer

4 red flags voor legal & finance recruitment

The war for talent is on. Zeker in de juridische en financiële sector! Zet jij als kantoor volop in op (online) recruitment, maar slaag je er niet in om je vacatures in te vullen? Dan maak jij je misschien schuldig aan één van deze rekrutering faux-pas. Legal copywriter Ellen gidst je erdoor heen!

Lees meer

Lost in Google? 3 SEO-tips voor de financiële en juridische sector.

Van Google tot Bing: hoog scoren in zoekmachines is dé manier om (digitaal) gevonden te worden. Maar hoe geraak je op die eerste pagina? Hoewel het Google-algoritme een goed bewaard geheim blijft, delen wij enkele SEO-tips en -tricks die je in de rangschikking laten stijgen. Lees verder!

Lees meer

Copywriter of ChatGPT? We doen de test!

ChatGPT is ‘the talk of the town’. Deze charmante chatbot tovert in enkele seconden een perfecte tekst uit zijn open AI-hoed. Hebben wij binnenkort nog een job als copywriter? Founder Petra doet de ChatGPT-test.

Lees meer

Billy solliciteert. Haal versterking in huis met een marketingconsultant.

Een ervaren marketingconsulant nodig voor copywriting, contentstrategie, employer branding en socialmediamarketing? Billy solliciteert!

Lees meer

Vijf videoprojecten die scoorden met employer branding

Inzetten op employer branding doe je met video. En dat hebben deze klanten van Billycom helemaal begrepen! Video-editor Tim geeft je een selectie uit onze topcases.

Lees meer

In toga op TikTok? Think again. Met deze 4 contentmarketingtrends scoor je als advocatenkantoor

Hoe bouw je als advocatenkantoor een professioneel én persoonlijk online imago op? Legal copywriter Ellen geeft je 4 tips om als legal professional te scoren met content.

Lees meer

You’ve got mail. E-mailmarketing voor legal professionals

E-mailmarketing is een effectieve tool om je bedrijf op de kaart te zetten. Legal copywriter Lara vertrekt vanuit drie misvattingen rond e-mailmarketing voor legal professionals en legt uit hoe je ermee omgaat.

Lees meer

Billy goes BAM: 8 marketingtrends voor 2023

Marketing evolueert razendsnel. Billycom volgt de tendensen in het marketinglandschap op de voet en is steeds op zoek naar de nieuwste inzichten. Geen betere plaats om bij te leren, dan op het BAM Marketing Congress!

Lees meer

Ondernemen is high energy!

Bloovi, dé nieuwswebsite voor de digitale sector, nodigde Petra uit voor een interview. Het werd een boeiende babbel over business, investeringen, dromen, high heels en high energy ... Lees even mee!

Lees meer

Billy met Bloovi in Dubai

Met 100 Belgische ondernemers naar de wereldtentoonstelling in Dubai? Count me in! Expo Dubai 2020, Burj Khalifa, jeepsafari in de woestijn, friet met stoofvlees, ... Een undercover verslag van Billy voor Bloovi.

Lees meer

Employer branding: 6 inspirerende tips

Er prijken tal van vacatures op je website, maar de verwachte reacties blijven uit? Met sterke employer branding zet je jouw werkgeversmerk kracht bij! In een artikel voor Bossy Magazine deelt Petra enkele praktische tips.

Lees meer

Billy Babbel 20.0 | Time to shine

Exclusief: Petra heeft voor Billycom al meer dan 500 ondernemers geïnterviewd, maar deze keer beantwoordt ze zelf de vragen voor Bossy Magazine. In het nieuwste Time Issue benadrukt onze Billy-boss waarom het precies nu 'time to shine' is als onderneemster.

Lees meer

Billy Blog 22.0 | 4 voorbeelden van sterke personal branding

Als ondernemer ben je achter de schermen in de weer om je business te doen groeien. Maar af en toe uit de schaduw treden, is minstens even belangrijk. Wij zetten 4 zaakvoerders stevig in de markt met ijzersterke copy.

Lees meer

Billy Babbel 19.0 | Een dag in het leven van Anouk

Leads bellen, offertes opstellen, opdrachten inplannen, facturen uitsturen … Projectmanager Anouk combineert een boeiende job met een schattige peuter én een Duitse herder. Een exclusieve kijk in haar werkdag!

Lees meer

Billy Babbel 18.0 | In bad met Billy ...

We zitten allemaal in hetzelfde bad. Een veel te lauw bad, gevuld met veel te kleine coronabubbels. We lopen (of wandelen!) deze race samen, zonder dat de finish in zicht is. Het lukt wel, meestal toch ...

Lees meer

Billy Blog 21.0 | Ontdek de Billy-studio

De Billy-studio in Heverlee knettert en knispert. Cosy corners, professioneel bureaumateriaal, handige flipchart, hippe planten, high-end smart-tv ... Alles om je videoverhaal stevig vorm te geven. Take a look!

Lees meer

Billy Babbel 17.0 | Een dag in het leven van Ellen

Eerlijk toegegeven, een werkdag in volle lockdown valt niet te vergelijken met wat we in normale tijden gewend zijn. Maar Billy Ellen bewijst dat ze ook in een kleine wereld inspiratie en ritme vindt. Crisis brengt creativiteit! Volg hier haar werkdag in coronatijden.

Lees meer

Billy Babbel 16.0 | Corona confessions

Verplicht telewerken tijdens de lockdown? De Billy’s organiseerden zich voorbeeldig virtueel. Maar achter de schermen ging het er soms helemaal anders aan toe ... Enkele corona confessions van het Billy-team!

Lees meer

Billy Blog 20.0 | Van codes naar content: 4 straffe IT-projecten uit Billycoms contentstudio

Jouw bedrijf bruist van expertise en is 100% mee met de digitale golf! Maar spreekt je doelpubliek dezelfde (digi)taal? Door helder te communiceren, bereik je niet alleen meer klanten, maar blijft je boodschap ook beter hangen. Enkele voorbeelden à la Billycom? Die vind je hier!

Lees meer

Billy Blog 19.0 | Creatieve schrijfprojecten in coronatijden

Creative copywriting vanuit onze home office? Tijdens de coronaperiode schreef Billycom tal van blogs, e-books, flyers en socialmediaposts. Check it out!

Lees meer

Billy Blog 18.0 | Wat is employer branding?

In de war for talent is het als bedrijf niet evident om het juiste profiel aan te trekken én te behouden. Straf talent strikken? Je bedrijfsidentiteit boosten? Employer branding versterkt je positie als werkgever, zowel binnen je team als in de zoektocht naar nieuwe kandidaten. Get started!

Lees meer

Billy Blog 17.0 | 5 tips om talent aan te trekken

De juiste sollicitanten die spontaan bij jou aankloppen? Geschikte profielen die zich helemaal herkennen in je merk en bedrijfscultuur? Dat kan ... als je employer branding op punt staat. Met deze 5 tips trek jij moeiteloos de juiste talenten aan.

Lees meer

Billy Babbel 15.0 | Passion driven of process driven?

Wat hebben verjaardagskaarsjes, een nietjesmachine, timetracking, mutsen en Ibiza met elkaar gemeen? Het pittige relaas van 5 jaar Billycom.

Lees meer

Billy Blog 16.0 | Copywriting in coronatijden

SEO copywriting vanuit onze home office? Bring it on! Tijdens de coronaperiode realiseerde Billycom verfrissende webcopy voor diverse klanten en sectoren. Start!

Lees meer

Billy Babbel 14.0 | Online teambuilding deluxe!

Online is the new normal. We zoomen alsof we nooit iets anders gedaan hebben. We slacken de hele dag door om elkaar op de hoogte te houden. We bellen, mailen, schrijven én netwerken vanuit onze home offices. Hard work? YES! Hard play? NO! En dus haalde ik alles uit de virtuele kast voor onze allereerste online teambuilding deluxe.

Lees meer

Billy Babbel 13.0 | Een dag in het leven van Tim

There’s a new kid in town! We waren dan ook erg nieuwsgierig naar de gewoonten en gebruiken van onze nieuwe Billy Tim. Draagt hij pantoffels op kantoor? Drinkt hij Fristi tijdens de lunch? Neemt hij de krant mee naar de wc? Hij gaf ons alvast een sneak peek van een doorsnee dag bij Billycom.

Lees meer

Billy Blog 15.0 | Business op blote voeten

Communiceren tijdens quarantaine? Niet evident, maar een must! Petra gunt je een blik achter de schermen van haar home office en vertelt je precies hoe je als bedrijf on top of things blijft gedurende de coronacrisis.

Lees meer

Billy Blog 14.0 | Positief plan in coronatijden

Alhoewel onze pennen virusvrij zijn, heeft het coronavirus ook z'n effect op de business van Billycom. De gaten in onze agenda creatief invullen met eigen copy? Yep, zo zijn we dan! Hoe cool zou het zijn als we nu onze wilde droom najagen en een magazine in elkaar boksen? Zo gezegd, zo gedaan!

Lees meer

Billy Babbel 12.0 | Stagiaire Hilke aan Billy-boord

Ze kwam, ze schreef en ze overwon! Onze stagiaire Hilke Van Nuffelen heeft enkele weken meegedraaid in het Billy-team en maakte indruk met haar schrijftalent. Ook tijdens de coronacrisis bleef ze veilig en virusvrij om ons te ondersteunen. Lees hier haar 'stageverslag'.

Lees meer

Billy Babbel 11.0 | De favoriete lectuur van de Billy's

Als copywriters zijn wij trouwe lezers en kunnen wij ons volledig verliezen in een goed boek. Maar daar blijft het niet bij. Ontdek hier onze guilty reading pleasure.

Lees meer

Billy Blog 13.0 | Een zeemzoete liefdesbrief schrijven doe je zo

Niets zo romantisch als een liefdesbrief schrijven. Heerlijk old school! Krijg je de vlinders maar moeilijk op papier gevat? Voor één keer geeft Billycom geen professionele, maar relationele schrijftips.

Lees meer

Billy Babbel 10.0 | Mindful business

Ik ben een meesterplanner. Ik eet to-dolijstjes voor ontbijt, lunch en diner. Het is zaterdagochtend en mijn meesterbrein heeft een plannetje ...

Lees meer

Billy Blog 12.0 | Een zondagochtend bij Billycom

Ondernemers Myriam Laporte en Walter Vanhese sloegen de handen in elkaar, scanden hun netwerk en organiseerden Business Builders for Beauty, Wellness & Hair op zondag 17 november. Een workshop die beautyexperts een duwtje in de rug geeft. Of Billycom copytips wou delen? Natuurlijk!

Lees meer

Billy Blog 11.0 | Billycom schrijft vacatures met impact

Als bedrijf is het niet eenvoudig om nieuwe collega's aan te werven. Hoe kan je mensen overtuigen dat jouw onderneming dé geschikte werkplek is? Door je storytelling door te trekken in je vacature!

Lees meer

Billy Babbel 9.0 | Het verhaal achter onze nieuwe branding

Dinsdag 1 oktober 2019 om 9 uur. Met een gezonde dosis spanning drukten we op de publiceerknop. De nieuwe Billy-branding wordt de wijde wereld ingestuurd. Billycom 2.0 is ready for take-off!

Lees meer

Billy Babbel 8.0 | Wat hebben een jurist en een copywriter gemeenschappelijk?

Ongepland, een tikkeltje tricky, en behoorlijk wat zin voor avontuur: na bijna acht jaar met mijn neus in de wetboeken koos ik voor een job als copywriter. Spannend? Absoluut! Met een waterdicht gameplan en mijn ogen op de horizon kruiste mijn pad dat van Billycom.

Lees meer

Billy Blog 10.0 | 4 eenvoudige tips voor meer leads

Meer leads generen? Je hoeft er geen technische kunsten voor uit te halen! Met deze vier eenvoudige teksttips tover je je websiteleads in no time om naar conversies.

Lees meer

Billy Babbel 7.0 | Billy’s out of office

Een teambuilding met de Billy’s, dat is veel girl power, een flinke dosis creativiteit, een streepje glamour & glitter en een badass attitude. Lees even mee…

Lees meer

Billy Blog 9.0 | Juf Billy in actie

Of we een 4-delige lessenreeks wilden geven over copywriting en content marketing voor een selecte groep UNIZO ondernemers? We waren meteen enthousiast en goten onze expertise in een strak lesprogramma.

Lees meer

Billy Babbel 6.0 | Ben ik verslaafd?

Is een verslaving een verslaving wanneer je er handig gebruik van maakt op je job? No worries! Ik verstop géén gin in mijn bureaulade bij Billycom. (Al ben ik stiekem benieuwd welke schrijfsels dat zou opleveren.)

Lees meer

Billy Babbel 5.0 | Learnings na 2 maanden bij Billycom

Mijn eerste 2 maanden als Billy kort samengevat? Veel koffie, blogs over fluweel behangpapier, nieuwsbrieven over basketbal en enkele belangrijke Billy-lessen...

Lees meer

So Billy 1.0 | Onze zeemzoete nieuwjaarsbrief

We wensen jou een jaar waarin je onderneming bloeit als nooit tevoren, waarin je fris en fruitig opstaat bij elk ochtendgloren. Een jaar waarin je niet enkel aan jouw conditie werkt, maar ook de positie van jouw bedrijf versterkt.

Lees meer

Billy Blog 8.0 | Zin in een WAT-relatie?

Om met Billycom te werken, hoef je (gelukkig) niet links of rechts te swipen voor een ideale match. Een WAT-relatie staat voor Working Apart Together, omdat het fijn is om met jou als vaste klant te werken. Our secret 'date' starts here...

Lees meer

Billy Blog 7.0 | Anonieme ondernemers

Wil jij als ondernemer niet langer anoniem blijven? Lees hier echte cases van echte klanten.

Lees meer

Billy Blog 6.0 │ Zuurstof in de zomer

Na een jaar van rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan is het tijd om nieuwe zuurstof te tanken.

Lees meer

Billy Blog 5.0 | Meer klanten door sterke teksten

Wil jij als ondernemer meer kliks, likes, shares en leads binnenhalen? 3 gouden tips om je nieuwe en trouwe klanten nieuwsgierig te maken…

Lees meer

Billy Babbel 4.0 | Mijn eerste Billy jaar en zoveel gekke plannen en stiekeme dromen later...

Welke checks heb jij het afgelopen jaar afgevinkt op jouw bucketlist?

Lees meer

Billy Babbel 3.0 | Mijn eerste keer...

En ie-de-reen verklaarde me een beetje gek...

Lees meer

Billy Babbel 2.0 | Later als ik groot ben…

Je bent nooit te oud om grote meisjesdromen te realiseren...

Lees meer

Billy Babbel 1.0 | Burgertrutje

Die dag was ik in de Colruyt en gebeurde er dit...

Lees meer

Billy Blog 4.0 | Zelf jouw website schrijven?

Zelf een website schrijven die interessant is voor jouw prospects én voor Google? Start met een goede voorbereiding en deze 10 tips van ervaren copywriters.

Lees meer

Billy Blog 3.0 | De web-reflex

Googelen is voor 95% van de mensen een tweede natuur geworden. Dat is de realiteit. Daarom is het noodzakelijk om je aanwezigheid op het ‘world wide web’ te verzorgen. Hoe zit het met jouw web-reflex?

Lees meer

Billy Blog 2.0 | Blue in business

Hoe vind je als startende ondernemer nieuwe klanten? Billycom testte verschillende formules uit van recepties tot ontbijtsessies, van Voka tot Sofia, van BNI tot het Officenter. In januari scoorde Billycom net geen 100 naamkaartjes. Mooi, maar hoeveel leads heeft dit concreet opgebracht?

Lees meer

Billy Blog 1.0 | Welkom!

Mijn website is een maand online, dus hoog tijd voor de volgende stap: de lancering van mijn Billy Blog. Ik schrijf graag, vooral in mijn hoofd. Aangezien de iBrain nog niet ontwikkeld is, schrijf ik mijn hersenspinsels hier neer om ze te delen met mijn Billy Fans.

Lees meer

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x